Rate this post

Tipy, ako posilniť svalstvo a zlepšiť kondíciu

 

Začala sa jar a prirodzene väčšina z nás si dáva pozor čo zje, aby sa v letných mesiacoch mohla pochváliť dobrou postavou. Ak chcete posilniť svalstvo a zlepšiť kondíciu, jedením sladkostí a fast foodových jedál to nedosiahnete. Poradíme vám, ako posilniť svalstvo a zlepšiť kondíciu.

Vyskúšajte cvičenie na posilňovacích laviciach

 

Brucho, ruky, nohy – tieto partie dokážete perfektne precvičiť na posilňovacích laviciach. Nové posilňovacie lavice ale potrebujú miesto, preto skôr, ako si ich kúpite, si premyslite, kde ich umiestnite. Vždy si ale vyberajte posilňovacie lavice podľa toho, ktorú čas tela potrebujete na nich precvičiť. Natrafiť môžete na nastaviteľné posilňovacie lavice, ktoré sú univerzálne a precvičíte nimi viac partií tela ako napríklad pri šikmých posilňovacích laviciach, ktoré sa zameriavajú len na precvičenie brucha.

Tipy, ako posilniť svalstvo a zlepšiť kondíciu

Ruky posilňujte na hrazdách

 

V najbližších mesiacoch nebudete odhaľovať len nohy a brucho, ale aj ruky. Ak chcete posilniť práve ruky, vyskúšajte cvičenie na hrazdách. Hrazdy sú nenáročné a nezaberajú veľa miesta ako napríklad posilňovacie lavice. Kúpiť si môžete univerzálne hrazdy do dverí, ktoré sú najpredávanejšie, ale zaujať vás môžu aj závesné hrazdy na stenu.

Je len na vás, ktoré hrazdy si vyberiete. Oba tieto typy hrázd sú však dobré na posilnenie svalstva na rukách.

Chôdza spevňuje nohy a zadok

 

Ak chcete posilňovať a zároveň zlepšovať kondíciu, skúste sa nevoziť autom, ale viac chodievať na prechádzky. Ideálne, ak sa pôjdete poprechádzať do prírody. Viac sa síce zapotíte, ale zapojíte všetky svaly na nohách a zároveň si spevníte zadok.

Viaceré ženy hľadajú spôsob, ako spevniť zadok. Nie sú to žiadne diéty, je to chôdza!

Pol hodina- hodina denne chôdze vám pomôže do leta spevniť zadok a možno sa vám konečne podarí obliecť obľúbené nohavice.